Dzięki Contact Center nie tylko zyskujesz w oczach Klientów ale osiągniesz nowy wymiar wydajności i skuteczności obsługi.
Oferujemy Nowoczesny i Skuteczny Contact Center obejmujący moduły:
INFOLINIA
45% wizyt na stronie prowadzi do kontaktu telefonicznego z firmą.
50% konsultacji telefonicznych kończy się sprzedażą.
Zastanawiasz się nad uruchomieniem infolinii dla swoich klientów?
Zrobimy wszystko za Ciebie:
OUTBOUND
Wypróbuj najskuteczniejsze dialery na rynku i kontaktuj się z klientami.
Pomożemy Tobie zintegrować systemy (CRM, ERP) z contact center.
Korzystaj z dowolnego trybu dzwonienia:
od ręcznego Plain, poprzez półautomatyczny Progressive
i automatyczny Power Dialer aż po inteligentny Predictive Dialer.
Zwiększ o 60% skuteczność konsultantów używając Predictive Dialer.
LIVECHAT
Dla 85% młodych klientów live chat to najbardziej pożądana forma kontaktu.
90% kupujących za pomocą live chat, dokonuje zakupów w godzinach pracy.
Uruchom nowy kanał sprzedaży i docieraj do potencjalnych grup klientów.
Korzystaj z funkcji proactive chat - 79% odwiedzających strony akceptuje tę formę zaproszenia do rozmowy.
Zwiększ sprzedaż - dla 54% firm live chat powiększył sprzedaż o 20%.
WWW
Kieruj leady bezpośrednio z landing page do contact center.
Odpowiadaj potencjalnym klientom natychmiast.
Dostosuj proces obsługi i kanały odpowiedzi do formularza www.
Filtruj dane z formularzy www i dziel je na kampanie.
Aktualizuj bazę klientów i skutecznie rozliczaj się z dostawcami leadów.
Zbieraj dowolną liczbę kontaktów z nieograniczonej listy stron www.
Ponad 95% osób posiada przynajmniej jeden adres mailowy.
Email jest jedną z najtańszych i najefektywniejszych form spersonalizowanej reklamy i kontaktu z klientem.
Zarządzaj kolejkami mailowymi, projektuj spersonalizowane kampanie z mailingami czy newsletterami prosto z Twojego systemu contact center.
Ponadto dołączaj maile do historii kontaktu z klientem, dzięki czemu żadna wiadomość nie zostanie pozostawiona bez odpowiedzi.
Co ważne, nie musisz rezygnować z posiadanego serwera poczty.
SMS i FAKS
Powiadamiaj klientów o specjalnych akcjach promocyjnych za pomocą SMS.
Projektuj spersonalizowane wiadomości SMS i planuj kampanie.
Korzystaj z faksu jak ze skrzynki mailowej.
Wysyłaj dokumenty jak załączniki maila i odbieraj faksy w swojej ulubionej skrzynce mailowej.
SOCIAL MEDIA
Powiadamiaj klientów o specjalnych akcjach promocyjnych za pomocą SMS.
Projektuj spersonalizowane wiadomości SMS i planuj kampanie.
Korzystaj z faksu jak ze skrzynki mailowej.
Wysyłaj dokumenty jak załączniki maila i odbieraj faksy w swojej ulubionej skrzynce mailowej.
VOICE SMS
Zwiększ wydajność obsługi zatrudniając wirtualnych agentów.
Korzystaj z kampanii Voice SMS przy ankietach zadowolenia, potwierdzaniu spotkań, windykacji i pracy w weekendy.
Projektuj dowolne drzewa obsługi a interaktywny syntezator mowy wypowie wszystko co zapiszesz.
Zbieraj statystyki automatycznej obsługi i wykorzystuj je w innych kampaniach.
Razem z naszym partnerem technologicznym zaprojektujemy, wdrożymy system Contact Center lub Call Center uszyty na miarę potrzeb Twojej Firmy.