22 871 44 00
22 465 94 03

Mon - Fri:
9:00 - 16:00

Table of Contents

UCM63xx

Opis

Seria central UCM63XX oferuje gotowe rozwiązanie do komunikacji i współpracy w organizacji. Pozwalają zarządzać całą komunikacją biznesową w jednej scentralizowanej sieci: połączenia głosowe, wideo, kamery CCTV, konferencje internetowe, dane, analizy, domofony i systemy powiadomień.

Centrale UCM63XX obsługują do 3000 użytkowników i mają wbudowane rozwiązanie do spotkań internetowych i wideokonferencji, które umożliwia pracownikom łączenie się z komputera stacjonarnego, telefonu komórkowego, urządzeń z serii GVC i telefonów IP. Dzięki funkcji RemoteConnect możemy zestawiać bezpieczne połączenia zdalne, lub zarządzać centralą w chmurze GDMS. Punkt API umożliwia łączenie centrali z innymi platformami jak np. SalesForce.

Funkcjonalność

• Obsługuje do 3000 użytkowników i do 450 jednoczesnych połączeń

• Provisioning i Zero Configuration punktów końcowych SIP Grandstream

• Wbudowana platforma do obsługi konferencji i spotkań dla komputerów stacjonarnych, urządzeń mobilnych i SIP

• Softphone Wave dla urządzeń Android, iOS, przeglądarek Chrome i Firefox

• Punkt API do integracji z rozwiązaniami innych firm, w tym platformy CRM i PMS

• Zaawansowana ochrona z funkcją bezpiecznego rozruchu, unikalnym certyfikatem i losowym domyślnym hasłem w celu ochrony połączeń i kont

• Trzy porty sieciowe RJ45 Gigabit z automatycznym wykrywaniem ze zintegrowanym PoE + i obsługą routera NAT

• Zautomatyzowana usługa przechodzenia przez firewall NAT ułatwia bezpieczne połączenia zdalne

• Obsługuje pełno pasmowy kodek głosowy Opus i kodeki wideo H.264 / H.263 / H.263 + / H.265 / VP8, odporność na jitter do 50% utraty pakietów

• Kompatybilny z chmurą GDMS do zdalnego zarządzania i monitorowania

• Oprogramowanie oparte na Asterisk w wersji 16

Oprogramowanie dodatkowe

  • Rozbuduj funkcjonalność centrali Grandstream UCM, dzięki oprogramowaniu CTI Solutions:
    Chromis RECGramma IVRNaso CCNaso CC LITENaso CC MobileAnthias STAT

  •  zarządzanie nagraniami rozmów
  • aplikacja klienta CTI
  • Contact Center / Call Center
  • Statystyki połączeń
  • zaawansowany IVR (zapowiedzi głosowe)
  • Billing
  • integracja z telefonami komórkowymi (nagrywanie + statystyki)

Grandstream Centrale IP