22 871 44 00
22 465 94 03

Mon - Fri:
9:00 - 16:00

Dzięki Contact Center nie tylko zyskujesz w oczach Klientów ale osiągniesz nowy wymiar wydajności i skuteczności obsługi.

Oferujemy Nowoczesny i Skuteczny Contact Center obejmujący moduły:

INFOLINIA

45% wizyt na stronie prowadzi do kontaktu telefonicznego z firmą.
50% konsultacji telefonicznych kończy się sprzedażą.
Zastanawiasz się nad uruchomieniem infolinii dla swoich klientów?
Zrobimy wszystko za Ciebie:

  • dostarczamy numer infolinii,
  • IVR,
  • kolejkowanie połączeń,
  • obsługę klientów VIP,
  • łączenie z opiekunem,
  • bezpieczeństwo 24/7.
  • OUTBOUND

    Wypróbuj najskuteczniejsze dialery na rynku i kontaktuj się z klientami. Pomożemy Tobie zintegrować systemy (CRM, ERP) z contact center. Korzystaj z dowolnego trybu dzwonienia:
    od ręcznego Plain, poprzez półautomatyczny Progressive
    i automatyczny Power Dialer aż po inteligentny Predictive Dialer.
    Zwiększ o 60% skuteczność konsultantów używając Predictive Dialer.

    LIVECHAT

    Dla 85% młodych klientów live chat to najbardziej pożądana forma kontaktu.
    90% kupujących za pomocą live chat, dokonuje zakupów w godzinach pracy.
    Uruchom nowy kanał sprzedaży i docieraj do potencjalnych grup klientów.
    Korzystaj z funkcji proactive chat - 79% odwiedzających strony akceptuje tę formę zaproszenia do rozmowy.
    Zwiększ sprzedaż - dla 54% firm live chat powiększył sprzedaż o 20%.

    WWW

    Kieruj leady bezpośrednio z landing page do contact center.
    Odpowiadaj potencjalnym klientom natychmiast.
    Dostosuj proces obsługi i kanały odpowiedzi do formularza www.
    Filtruj dane z formularzy www i dziel je na kampanie.
    Aktualizuj bazę klientów i skutecznie rozliczaj się z dostawcami leadów.
    Zbieraj dowolną liczbę kontaktów z nieograniczonej listy stron www.

    EMAIL

    Ponad 95% osób posiada przynajmniej jeden adres mailowy.
    Email jest jedną z najtańszych i najefektywniejszych form spersonalizowanej reklamy i kontaktu z klientem.

    Zarządzaj kolejkami mailowymi, projektuj spersonalizowane kampanie z mailingami czy newsletterami prosto z Twojego systemu contact center.
    Ponadto dołączaj maile do historii kontaktu z klientem, dzięki czemu żadna wiadomość nie zostanie pozostawiona bez odpowiedzi.
    Co ważne, nie musisz rezygnować z posiadanego serwera poczty.

    SMS i FAKS

    Powiadamiaj klientów o specjalnych akcjach promocyjnych za pomocą SMS.
    Projektuj spersonalizowane wiadomości SMS i planuj kampanie.
    Korzystaj z faksu jak ze skrzynki mailowej.
    Wysyłaj dokumenty jak załączniki maila i odbieraj faksy w swojej ulubionej skrzynce mailowej.

    SOCIAL MEDIA

    Powiadamiaj klientów o specjalnych akcjach promocyjnych za pomocą SMS.
    Projektuj spersonalizowane wiadomości SMS i planuj kampanie.
    Korzystaj z faksu jak ze skrzynki mailowej.
    Wysyłaj dokumenty jak załączniki maila i odbieraj faksy w swojej ulubionej skrzynce mailowej.

    VOICE SMS

    Zwiększ wydajność obsługi zatrudniając wirtualnych agentów.
    Korzystaj z kampanii Voice SMS przy ankietach zadowolenia, potwierdzaniu spotkań, windykacji i pracy w weekendy.
    Projektuj dowolne drzewa obsługi a interaktywny syntezator mowy wypowie wszystko co zapiszesz.
    Zbieraj statystyki automatycznej obsługi i wykorzystuj je w innych kampaniach.

    Razem z naszym partnerem technologicznym zaprojektujemy, wdrożymy system Contact Center lub Call Center uszyty na miarę potrzeb Twojej Firmy.​



    kontakt z biurem handlowy

    Biuro Obsługi KLienta

    bok@caretelecom.pl

    801 055 925
    22 465 94 10
    22 465 94 30  fax BOK

    Biuro handlowe

    sprzedaz@caretelecom.pl
    przetargi@caretelecom.pl

    22 465 94 01
    22 465 94 02  fax Dział Sprzedaży

    Biuro

    biuro@caretelecom.pl
    reklamacje@caretelecom.pl

    22 465 94 03
    22 465 94 05  fax Dział Sprzedaży

    Panel Klienta On Line

    zarządzaj swoim kontem Voip

    _