Opis
Seria central UCM63XX oferuje gotowe rozwiązanie do komunikacji i współpracy w organizacji. Pozwalają zarządzać całą komunikacją biznesową w jednej scentralizowanej sieci: połączenia głosowe, wideo, kamery CCTV, konferencje internetowe, dane, analizy, domofony i systemy powiadomień.
Centrale UCM63XX obsługują do 3000 użytkowników i mają wbudowane rozwiązanie do spotkań internetowych i wideokonferencji, które umożliwia pracownikom łączenie się z komputera stacjonarnego, telefonu komórkowego, urządzeń z serii GVC i telefonów IP. Dzięki funkcji RemoteConnect możemy zestawiać bezpieczne połączenia zdalne, lub zarządzać centralą w chmurze GDMS. Punkt API umożliwia łączenie centrali z innymi platformami jak np. SalesForce.
Funkcjonalność
• Obsługuje do 3000 użytkowników i do 450 jednoczesnych połączeń
• Provisioning i Zero Configuration punktów końcowych SIP Grandstream
• Wbudowana platforma do obsługi konferencji i spotkań dla komputerów stacjonarnych, urządzeń mobilnych i SIP
• Softphone Wave dla urządzeń Android, iOS, przeglądarek Chrome i Firefox
• Punkt API do integracji z rozwiązaniami innych firm, w tym platformy CRM i PMS
• Zaawansowana ochrona z funkcją bezpiecznego rozruchu, unikalnym certyfikatem i losowym domyślnym hasłem w celu ochrony połączeń i kont
• Trzy porty sieciowe RJ45 Gigabit z automatycznym wykrywaniem ze zintegrowanym PoE + i obsługą routera NAT
• Zautomatyzowana usługa przechodzenia przez firewall NAT ułatwia bezpieczne połączenia zdalne
• Obsługuje pełno pasmowy kodek głosowy Opus i kodeki wideo H.264 / H.263 / H.263 + / H.265 / VP8, odporność na jitter do 50% utraty pakietów
• Kompatybilny z chmurą GDMS do zdalnego zarządzania i monitorowania
• Oprogramowanie oparte na Asterisk w wersji 16
Oprogramowanie dodatkowe
- Rozbuduj funkcjonalność centrali Grandstream UCM, dzięki oprogramowaniu CTI Solutions:
Chromis REC, Gramma IVR, Naso CC, Naso CC LITE, Naso CC Mobile, Anthias STAT
- zarządzanie nagraniami rozmów
- aplikacja klienta CTI
- Contact Center / Call Center
- Statystyki połączeń
- zaawansowany IVR (zapowiedzi głosowe)
- Billing
- integracja z telefonami komórkowymi (nagrywanie + statystyki)