22 871 44 00
22 465 94 03

Mon - Fri:
9:00 - 16:00

Table of Contents

Opis

UCM6510 to elastyczna i wydajna centrala VoIP oparta o Asterisk. W niespotykanie korzystnej cenie oferuje usługi transmisji głosu, wideo i danych oraz usługi mobilne, a także zaawansowany interfejs internetowy umożliwiający zdalne zarządzanie.
Decydując się na centralę IP UCM6510, uwalniasz się na zawsze od opłat licencyjnych, a także opłat za dodatkowe funkcje i aktualizacje oprogramowania wewnętrznego. Centrala VoIP UCM to gotowe rozwiązanie oferujące średnim i dużym firmom funkcje biznesowe bez żadnych dodatkowych kosztów. Koszt całego sprzętu i oprogramowania jest wliczony w cenę zakupu.
Instalacja, konfiguracja i zarządzanie wymagają dosłownie kilku kliknięć przy użyciu niezwykle prostego i intuicyjnego interfejsu użytkownika. Interfejs internetowy centrali VoIP oferuje funkcję Zero Configuration, umożliwiającą automatyczną konfigurację punktów końcowych, dzięki czemu stworzenie kompletnego systemu IP PBX zajmuje nie więcej niż kilka minut.
Centrala VoIP UCM6510 zawiera zaawansowany zestaw funkcji głosowych, dostępnych zazwyczaj w systemach wdrażanych przez duże przedsiębiorstwa. PBX obsługuje wszystkie najważniejsze kodery/dekodery głosu, liczne funkcje połączeń i ochronę przy użyciu najnowocześniejszych algorytmów szyfrowania, dzięki czemu stanowi idealne rozwiązanie dla średnich i dużych firm troszczących się o prywatność połączeń głosowych.
Wspomagaj produktywność dzięki połączeniom wideo w czasie rzeczywistym z klientami i pracownikami — centrala IP UCM6510 obsługuje połączenia wideo pomiędzy dowolnymi urządzeniami zgodnymi z protokołem SIP, takimi jak wideotelefony, kamery-wizjery, urządzenia do wideokonferencji czy kamery do monitoringu.
Centrala PBX UCM6510 umożliwia monitorowanie zachowań użytkowników i rejestrację historii połączeń dzięki obsłudze szczegółowych raportów połączeń (CDR). Obsługuje również książki telefoniczne LDAP (które mogą być konfigurowane przez PBX zamiast w każdym telefonie IP oddzielnie), pocztę głosową i przekierowanie faksów na adresy e-mail oraz automatyczne tworzenie kopii zapasowych systemu.
Centrala VoIP UCM6510 umożliwia ci dostęp do firmy z każdego miejsca na świecie. Przy użyciu zgodnych aplikacji softphone można wykonywać i odbierać połączenia w firmowej sieci telefonicznej bezpośrednio na smartfonie, mieć podgląd firmowych kamer monitoringu i otrzymywać powiadomienia niezależnie od miejsca pobytu.
IP PBX UCM6510 oferuje takie same funkcje komunikacji, możliwości oraz inteligentne zarządzanie punktami końcowymi co bardzo udana seria UCM6100, wraz z rozszerzeniem dla sieci E1/T1/J1 i znacznej poprawie wydajności w celu obsługi dużej liczby połączeń na poziomie przedsiębiorstwa (do 2000 użytkowników, 200 równoczesnych połączeń i 8 mostów konferencyjnych z maksymalnie 64 uczestnikami). Obejmuje również pewną liczbę środków mających zwiększyć niezawodność, np. nadmiarowe zasilacze, nadmiarowe porty sieciowe w standardzie Gigabit.

Funkcjonalność

  • Procesor ARM Cortex A9 4x1GHz
  • RAM 1 GB DDR3, 32GB pamięci wewnętrznej
  • 200 jednoczesnych połączeń
  • Interfejs E1/T1/J1
  • 2 porty FXO
  • 2 porty FXS
  • Mostki konferencyjne: 8 pokoi, 64 uczestników
  • 50 SIP Trunków
  • Obsługuje do 2000 rejestracji punktów końcowych kont SIP
  • Automatyczne wykrywanie i konfiguracja telefonów IP w celu ułatwienia instalacji
  • Najlepsza możliwa ochrona bezpieczeństwa z wykorzystaniem protokołów SRTP, TLS, i HTTPS ze sprzętowym akceleratorem szyfrowania
  • 2 porty sieciowe w standardzie Gigabit ze zintegrowanym zasilaczem PoE, 1 port HeartBeat
  • USB, karta SD
  • Zintegrowany router NAT
  • Do 5 poziomów systemu IVR (interaktywnej obsługi dzwoniącego)
  • Nagrywanie rozmów
  • Kolejka Wywołań
  • Raportowanie szczegółów połączenia
  • Dostosowywane funkcje głosu, w tym IVR/Asystent automatyczny z monitami głosowymi w wielu językach
  • Zintegrowany katalog kontaktów LDAP
  • Obsługa wideo po SIP (H.264, H.263, H.263+)
  • Poczta głosowa na e-mail, faks na e-mail, email na faks

Oprogramowanie dodatkowe

  • Rozbuduj funkcjonalność centrali Grandstream UCM, dzięki oprogramowaniu CTI Solutions:
    Chromis RECGramma IVRNaso CCNaso CC LITENaso CC MobileAnthias STAT

  •  zarządzanie nagraniami rozmów
  • aplikacja klienta CTI
  • Contact Center / Call Center
  • Statystyki połączeń
  • zaawansowany IVR (zapowiedzi głosowe)
  • Billing
  • integracja z telefonami komórkowymi (nagrywanie + statystyki)

Grandstream Centrale IP